Maybe that is why I chase strangers away

Nyss hemkommen från dans och sitter nu i soffan med en tallrik apelsin och Vänner. Älskar att komma igång med danserna igen, så himla roligt! Just nu dansar jag jazz med tvillingarna (och två nya som nyss hoppat upp till vår grupp, kommer säkert bli bra senare) och det är jättekul verkligen! Jazz är bästa. Tänker fortsätta kvällen med Vänner och fira att jag inte har någonting att plugga för tillfället (jag panikpluggar imorgon istället).
Idag var det angeläget (festival) på skolan och vi kollade på dansföreställningar och föreläsningar. Riktigt bra faktiskt. Tråkigt att jag missade koncerterna på grund av samhällsprov och spanskaprov bara.
Forever alone on the bus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0