I'll take care of you

Lite Photo booth bilder från senaste tiden.

Taggar sista skolveckan innan lov (sista veckan är FN-rollspel vecka, vilket betyder att vi inte har några lektioner utan bara arbetar med FN och klimatfrågor, skönt!). På lovet kommer Martin hit, vi åker till Åh för lite läger och sedan har jag bara en vecka kvar i skolan innan jag beger mig till Grekland för att segla lite och fira pappa. Där har ni lite om min snaraste framtid.

Nu ska jag skypea med Martin, läsa en bok av Elin, lyssna på Laleh, skriva lite skoluppgifter och titta på vänner. Senare ikväll går jag bort till Elin och äter dumlekakor.

Kommentarer
Postat av: Linis

finislovisis!!

2012-03-24 @ 22:56:44
URL: http://linalovegood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0