Maggio

 
Efter Sinclairs bal åkte jag till Göteborg för att möta upp Anna, Anna, Lina, Elin och Lisen på Liseberg. Jag var så här fin.

 Vi skulle nämligen se Veronica Maggio! 

Hon var bra snygg cool som vanligt och nu har jag kommit in i en riktig Maggio-period igen. Det känns som när jag var 15 år och lyssnade på Satan i gatan om och om igen en hel sommar. Jag hade precis gått ut åttan och åkte med mina kompisar till Fallens dagar för att få skriksjunga med i Veronicas låtar. Dagarna innan hade jag målat staket och övat in varenda ord i varenda låt. 

Efter spelningen åkte vi balder och åt glass. Sedan tog jag vagnen hem till Josefine för systermys. Och det var den lördagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0