Kom våren, kom skratten

Precis som för två år sedan, då jag skrev här senast, är våren på väg med stormsteg. Och vet ni vad? Lika mycket som jag ser fram emot våren, trivs jag med vardagen. Sedan sist har jag tagit studenten, jobbat en höst på förskola, fått heltid på McDonalds och tillbringat ca en dag i veckan som vikarie/personlig assistent på en skola. 

Är så lycklig över att all pluggrelaterad ångest är över på ett tag och att jag nu själv bestämmer över hur mina dagar ska se ut och vad jag ska göra med mitt liv. Redan nästa vecka åker jag och Anna till Mariannelund för att kika på vårt framtida hem! Det ska bli otroligt spännande att få se en liten glimt av hur våra liv antagligen kommer se ut de kommande året. 

Tills nästa gång vi hörs får ni en bild på mig och Joseph en fin baldag i april.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååå blir så glad att du bloggar! Hoppas på fler inlägg!

2015-03-13 @ 19:59:18
URL: http://sundaymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0