Vårinlägget

 
Kommer antagligen tjata om det här iflera månader nu, men jag älskar verkligen att våren äntligen är här. Tänk att kunna sitta ute på rasterna, kunna springa utan jacka och lyssna på pod (rekommenderar för tillfället Alex och Sigges podcast och Fredagspodden med Hannah och Amanda) ute i solen. Idag har jag letat både vårjacka och vårskor, utan resultat, och förra veckan kunde jag och mina bibeltejer sitta ute och disskutera Markusevangeliet medan vi träffades av de första solstrålarna denna våren. LIVET <3
 
Vårpirr:
Äta picknick med allt som är gott (exempelvis mango, vin, toffifee, smoothie, bananpannkakor)
Längta efter sommaren och allt vad den innebär
Kunna lapa sol genom fönstret på jobbet
Rastvakta fina barn som leker i vårvädret
Glädjas för varje nytt vårtecken

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0