Det stora balinlägget

Studenttiden är här och både igår och idag har jag varit och kikat på bal, först Sinclairs och sedan Östrabos. Så många vackra människor och så många vackra minnen. Trots att jag var tvugnen att åka hem tidigt från min egna bal fick jag ändå så många glada ögonblick på Gustafsberg. Vi hade världens finaste vårdag, det var nästan FÖR varmt. 

Det var maj 2014. Jag och mina vänner samlades hemma hos mig för att dricka bubbel och tagga. 

Jag gick med min fina vän Joseph.

Sedan gick vi ner till vattnet för att ta båten till Gustafsberg.

Trion var snyggare än någonsin.

I år fick jag se glädjen hos alla förväntansfulla studenter som stod och log framför kamerorna. Elin, livets vän, var världens vackraste. Här har vi henne med sin stiliga baldejt Johannes.

Kolla bara vad fina! Efter balen åkte jag till Göteborg för nya äventyr, men det tar vi en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0